مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:202023-12-31حوادث

بررسی و پایش ایمنی 8 ساختمان بلندمرتبه در اهواز


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از پایش ایمنی 8 ساختمان بلند مرتبه و مهم شهرستان اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از پایش ایمنی 8 ساختمان بلند مرتبه و مهم شهرستان اهواز خبر داد.

محمد خانچی در جلسه کارگروه استانی پایش ساختمان های مهم و بلند مرتبه با اشاره به پایش ایمنی 8 ساختمان بلند مرتبه و مهم شهرستان اهواز اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی کارگروه، شناسایی و ارزیابی ایمنی ساختمان های مهم و بلندمرتبه در برابر حوادثی چون آتش سوزی، زلزله، فرونشست و فروریزش را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و با شناسایی هر مورد ناایمن، بدون اغماض از طریق مجاری قانونی و حقوقی مالک را به انجام اقدامات اصلاحی در جهت تامین پایداری و ایمنی بنا مکلف کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه ساختمان های در دست احداث و ساختمان های دارای پایان کار به عنوان 2 موضوع در مبحث ایمنی ساختمان هستند، خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات آن گروه از ساختمان های دارای پایان کار که سال ها از زمان ساخت شان می گذرد و به مشکلاتی برخورد کرده اند بر عهده کمیته فنی است و نتیجه بررسی در کارگروه بررسی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، خانچی همچنین در زمینه مبحث نگهداری ساختمان، گفت: بر اساس مبحث 22 مقررا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی و پایش ایمنی 8 ساختمان بلندمرتبه در اهواز

بررسی و پایش ایمنی 8 ساختمان بلندمرتبه در اهواز