مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:052023-12-26حوادث

سارقان تلفن همراه به دام افتادند


فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری سارقان تلفن همراه در فاصله چند ساعت بعد از وقوع جرم در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، غلام حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه آیفون به ارزش 450 میلیون ریال توسط راکب و سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام اقدامات پلیسی توسط مأموران و اعلام مشخصات سارقان به واحدهای گشتی افزود: سرانجام پس از گذشت چند ساعت از وقوع سرقت، راکبان موتورسیکلت موصوف با سر و صورت بسته در مرکز شهر توسط مأموران یگان امداد مشاهده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: با اقدام سریع و به موقع مأمور وظیفه شناس یگان امداد، 2 نفر از سارقان در حین فرار زمین گیر شده و نفر سوم اقدام به فرار کرد.

عرب خاطرنشان کرد: در ادامه، مأموران کلانتری 11 آزادی دامغان با به کارگیری منابع و مخبران و اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، هویت سارق سوم را شناسایی و او را در عملیاتی غافلگیرانه در منزلش دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه گوشی سرقت شده در منزل متهم سوم کشف و پس از طی مراحل قانونی تحویل وی داده شد، از شهروندان خواست از تردد در مکان های تاریک و خلوت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان تلفن همراه به دام افتادند

سارقان تلفن همراه به دام افتادند