مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 02:202024-01-03حوادث

دستگیر شرور معروف در سرخه


فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از دستگیری شرور معروفی که عامل چاقوکشی در یکی از روستاهای سرخه بود، در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سیدجلال حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ورود به عنف و چاقوکشی در یکی از روستاهای سرخه و انتقال سه شهروند به علت شدت جراحت به بیمارستان، موضوع با حساسیت بالا در دستور کار مأموران انتظامی پاسگاه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی در بیمارستان حاضر شدند و با بررسی های انجام شده، مشخص شد متهم که شرور معروفی بوده، به علت اختلافات شخصی با سه نفر (2مرد و یک زن )، با ورود به منزلشان، آنها را با چاقو مجروح و به سرعت از صحنه متواری شده بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و پلیسی، مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سرخه شناسایی و در یک عملیات منسجم و موفقیت آمیز، در اقدامی ضربتی ظرف کمتر از 24 ساعت از زمان وقوع جرم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی اعلام کرد، افزود: این شرور پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس از تعیین وثیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیر شرور معروف در سرخه

دستگیر شرور معروف در سرخه