مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:052024-01-12سياسي

آمریکا می خواهد رسوایی شکست در غزه را جبران کند


آمریکا می خواهد رسوایی شکست در غزه را جبران کند، هدف آنان انحراف و تغییر جهت فکری افکار عمومی دنیا از غزه به یمن است اما کور خوانده و به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بعد از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: امروز دنیا در مقابل تفکر تحمیلی استکبار ایستاده است، آمریکا ادعا دارد برای منطقه نقشه جدید کشیده است، نقشه جغرافیای سیاسی غرب آسیا به نفع مقاومت تمام شده است، جمهوری اسلامی با کمال اقتدار از حق خود دفاع میکند.

وی گفت: خیلی راحت و شجاعت دیروز نفت کش سرکش و سارق آمریکا در دریای عمان، توسط یمن توقیف شد این همان نفت کشی است که ماه های گذشته نفت ما را توسط آمریکا دزدیده است، خیال کرده اند با تغییر اسم نفت کش نیروهای ما آنان را شناسایی نمی کنند.

اسماعیلی افزود: دشمن بداند، زمین، هوا و دریا تحت رصد دقیق نیروهای جان بر کف و انقلابی ما است عوامل پشتیبانی صهیونیستی، هرکسی که میخواهد باشند چه آمریکا و چه اروپا مورد رصد نیروهای مقاومت هستند.

امام جمعه قرچک بیان داشت: حملات بامداد امروز نیروهای وحشی آمریکا و انگلیس با پشتیبانی چند کشور دیگر به یمن، اقدامی خود سرانه، خلاف قانون، نقض آشکار تمامیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا می خواهد رسوایی شکست در غزه را جبران کند

آمریکا می خواهد رسوایی شکست در غزه را جبران کند