مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 23:462023-12-23سياسي

رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد پلمب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ فاجعه پشت فاجعه!کمی وجدان داشته باشید!بچه ‍های معصوم چه گناهی کردن که باید طعمه شما قرار بگیرند.

! این ها جملات اعتراضی داریوش فرضیایی ملقب به عموپورنگ در واکنش به موزیک ویدئوی اخیر ساسان حیدری معروف به ساسی مانکن است.

  استفاده از دکوپاژهای نوستالژیک کودکانه و تبلیغ مواردی از جمله رقاصان برهنه، رابطه جنسی با محارم، توهین به اعتقادات مذهبی و.

از جمله مواردی است که در آثار تولیدی چندسال اخیر ساسی  مورد اعتراض حقوق دانان و روانشناسان واقع شده است و این موارد را نقض حقوق کودکان می شمارند.

با این حال طرفداران این خواننده لس آنجلسی این موارد را به جهت دیدن شدن بیشتر اثر هنری وی توصیف می کنند.

محمدپور، کارشناس بی بی سی فارسی، در پاسخ می گوید اگر هدف هنرمند میل به دیده شدن باشد این کار وی با کسی که قاچاق مواد مخدر می کند فرقی ندارد     در چندروز گذشته هم برخی کاربران فضای مجازی هم از برگزاری کنسرت بدل ساسی مانکن در رستورانی در کیش خبر داده بودند که امروز با اقدام فراجای جزیره کیش این رستوران پلمب شده و متخلفین نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

  سارا معصومی خبرنگار اصلاحطلب هم  3 سال پیش از ثبت شکایت 1300 خانواده آمریکایی علیه جنفیر لوپز و شکیرا به دلیل پوشش و حرکات نامناسب خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد پلمب شد

رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد پلمب شد