مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 08:502024-01-02سياسي

روایت شریعتی از نشست نمایندگان جریان های سیاسی با رییس جمهور


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ارائه جزییاتی از نشست فراگیر و کم نظیر رییس جمهور با بیش از 50 دبیرکل حزب و چهره فعال سیاسی پرداخت.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ارائه جزییاتی از نشست فراگیر و کم نظیر رییس جمهور با بیش از 50 دبیرکل حزب و چهره فعال سیاسی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: آنچه در نشست صریح، فراگیر و کم نظیر رییس جمهور با بیش از 50 دبیرکل حزب یا چهره فعال با گرایش های متنوع سیاسی بیان کردم: 1) بالارفتن ‎مشارکت در انتخابات نیازمند دو بال است: اول تحقق رضایت مردم و دوم تنوع رقابت جناح ها که بین این دو، قطعا رضایت مردم عامل مهم تری است.

‏2) در همه ادوار حاکمیت جناح های مختلف سیاسی، مشارکت کم یا زیاد داشتیم که کمترین نصاب آن حدود 11٪ در دولت اصلاحات و انتخابات شورای شهر دوم تهران بدون دخالت شورای نگهبان و با تنوع کامل سیاسی(حتی نهضت آزادی) بود، چون مردم از دعواهای منجر به انحلال شورای شهر اول، عصبی و ناراضی بودند.

3)آیا شرایط امروز موجب رضایت است؟ هم بله و هم خیر! - خیر؛ چون شرایط در نقطه ای که ایستادیم بویژه از نظر اقتصادی مطلوب نیست، شاخص ‎تورم بالا و مشکلات معیشتی بسیار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شریعتی از نشست نمایندگان جریان های سیاسی با رییس جمهور

روایت شریعتی از نشست نمایندگان جریان های سیاسی با رییس جمهور