مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:452023-12-27اقتصادي

مشارکت 1.1 میلیون نفر در عرضه اولیه شرکت بورسی داتام


مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران از مشارکت یک میلیون و 190 هزار نفر در عرضه اولیه شرکت گروه مالی داتام در بورس تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمود گودرزی مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران امروز در حاشیه عرضه اولیه 10 درصد از سهام یک شرکت گروه مالی در بورس تهران که 10 درصد از سهام خود را عرضه کرد، اظهار داشت: تا پایان سال قرار است 5 عرضه اولیه در بورس تهران صورت گیرد از طرفی در سال جاری تا کنون 4 شرکت جدید وارد بورس شده اند.

به گفته وی، همچنین برای تأمین مالی شرکت ها امسال شرکت بورسی پتروشیمی به نام سوخت سبز زاگرس با انتشار اوراق توانست 2 هزار میلیارد تومان از طریق بازار سرمایه تأمین مالی کند.

در این مراسم همچنین علی عالی زاده مدیرعامل شرکت مالی داتام گفت: 10 درصد از سهام این شرکت برای کشف قیمت امروز در بورس اوراق بهادار تهران به  عنوان ششصد و یازدهمین شرکت بورسی عرضه اولیه شد که 1.

1 میلیون نفر در این عرضه اولیه مشارکت کرده اند.

همچنین امروز پذیره نویسی اوراق مالی از طریق این گروه در بورس انجام شد که در جریان آن یک هزار میلیارد تومان تأمین مالی انجام شد و با توجه به اینکه این عرضه اولیه حداقل 10 میلیارد تومان بود پیش بینی می شود شرکت های حقوقی در این عرضه اولیه مشارکت کرده باشند البته از هفته آینده که نماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 1.1 میلیون نفر در عرضه اولیه شرکت بورسی داتام

مشارکت 1.1 میلیون نفر در عرضه اولیه شرکت بورسی داتام