مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 23:302023-12-29سياسي

بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور پرشور مردم اهواز


به مناسبت فرا رسیدن چهاردهمین سالروز خلق حماسه 9 دی سال 1388 آیین بزرگداشت این روز بزرگ با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن چهاردهمین سالروز خلق حماسه 9 دی سال 1388  روز بصیرت و میثاق امت با ولایت آیین بزرگداشت این حماسه بزرگ مردمی در اهواز دیار سردار سرلشکر شهید سیدمحمدحسین علم الهدی برگزار شد.

این برنامه شامگاه جمعه هشتم دی ماه سال 1402 برگزار شد که اقشار مختلف مردم اهواز در این آیین حضور داشتند و بار دیگر حمایت خود را از آرمان های والای انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام اعلام کردند.

آیین بزرگداشت حماسه 9 دی در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز واقع در چهارراه آیت الله طالقانی برگزار شد که حاضران با شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر منافق انزجار خود را فتنه گران اعلام کردند.

جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور در این آیین حضور یافتند و با آرمان های انقلاب پیمانی دوباره بستند.

آیت الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و پدر طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی نیز در کنار اقشار مختلف مردم در آیین بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی حضور یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور پرشور مردم اهواز

بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور پرشور مردم اهواز