مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:352024-01-08ورزشي

تست دوپینگ یک مدال آور دیگر ایران در بازی های پاراآسیایی مثبت شد


نتیجه تست پارادوومیدانی کار مرد ایران در حالی مثبت شده که ستاد ملی مبارزه با دوپینگ هنوز در مورد پرونده سه بانوی دوپینگی ایران به جمع بندی نرسیده و حکمی صادر نکرده است.

- نتیجه تست پارادوومیدانی کار مرد ایران در حالی مثبت شده که ستاد ملی مبارزه با دوپینگ هنوز در مورد پرونده سه بانوی دوپینگی ایران به جمع بندی نرسیده و حکمی صادر نکرده است.

در حالیکه پیش از این نتیجه تست دوپینگ سه بانوی کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی مثبت شده بود، نتیجه نمونه گیری چهارمین ورزشکار هم مثبت شده است، این بار در بخش مردان و بازهم پارادوومیدانی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، نتیجه نمونه گیری به عمل آمده از یکی از اعضای تیم ملی پارادوومیدانی ایران - بخش مردان- در بازی های پاراآسیایی مثبت اعلام شده است.

او در این بازی ها صاحب مدال نقره شد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که از این پارادوومیدانی کار در جریان بازی ها نمونه گیری شده بود و نتیجه تست دوپینگ او از طرف آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ مثبت اعلام شده است.

تست دوپینگ این پارادوومیدانی کار در شرایطی مثبت شده که پیش از این هم نتیجه آنالیز مربوط به نمونه گیری سه نفر از بانوان ایران در این بازی های مثبت شده بود که اتفاقاً دو نفر از آنها صاحب مدال هم شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست دوپینگ یک مدال آور دیگر ایران در بازی های پاراآسیایی مثبت شد

تست دوپینگ یک مدال آور دیگر ایران در بازی های پاراآسیایی مثبت شد