مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:152024-01-01اقتصادي

تولید روزانه بیش از 95 تن تخم مرغ در استان سمنان


سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از سمنان به عنوان یکی از قطب های تولید مرغ و تخم مرغ در کشور نام برد و گفت: روزانه بیش از 95 تن تخم مرغ در این استان تولید می شود.

- ایسنا/سمنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از سمنان به عنوان یکی از قطب های تولید مرغ و تخم مرغ در کشور نام برد و گفت: روزانه بیش از 95 تن تخم مرغ در این استان تولید می شود.

محمدرضا قاسمی 11 دی با بیان اینکه این استان ظرفیت تولید این استان در پرورش مرغ تخم گذار و تخم مرغ در چند سال اخیر افزایش قابل توجهی یافته، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه بیش از 95 تن تخم مرغ در استان سمنان تولید و به بازار عرضه می شود که این آمار، اعداد قابل قبولی در تولید تخم مرغ محسوب می شود.

وی با اشاره به استفاده از منابع تسهیلاتی برای توسعه واحدهای تولید مرغ تخمگذار و تخم مرغ در استان اضافه کرد: در آینده نزدیک نیز چند واحد پرورش مرغ تخمگذار در استان سمنان راه اندازی می شود.

وی با تأکید بر لزوم تأمین و توزیع مناسب نهاده های طیور برای استمرار وضعیت تولید تخم مرغ در استان سمنان تصریح کرد: در حال حاضر تأمین کنجاله سویا مورد نیاز مرغداری ها در استان سمنان به شرایط خوبی رسیده است و این روند باید همچنان ادامه بیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه بیش از 95 تن تخم مرغ در استان سمنان

تولید روزانه بیش از 95 تن تخم مرغ در استان سمنان