مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:552023-12-25اقتصادي

رشد 13 درصدی پرونده معاینات پزشکی در پزشکی قانونی یزد


مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد با بیان این که تکریم ارباب الرجوع یکی از اولویت های جدی این اداره کل است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 27 هزار پرونده معاینات پزشکی در استان یزد تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، دکتر فریبرز آیتی فیروزآبادی، صبح امروز در خصوص فعالیت های این سازمان در سال جاری به خبرنگاران اظهار کرد: طی 9 ماه امسال 27 هزار پرونده در بخش معاینات اداره کل پزشکی قانونی استان یزد صادر شده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 13 درصد رشد یافته است.

وی افزود: در حوزه متوفیان نیز از ابتدای امسال تاکنوت 710 پرونده تشکیل شده است که این آمار هم نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل چهار درصد رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد تکریم ارباب الرجوع یکی از اولویت های اجرایی این اداره دانست و گفت: افتتاح ساختمان پزشکی قانونی مهریز و کلنگ زنی ساخت ساختمان شهرستان بافق از جمله اقدامات موثر حوزه عمرانی برای خدمات دهی بهتر و سریعتر به مردم استان یزد است.

آیتی فیروزآبادی همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه برگزاری کمیسیون ها نیز تصریح کرد: طی 9 ماهه امسال با رشد چهار درصدی، 423 مورد کمیسیون پزشکی قانونی در استان یزد تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 13 درصدی پرونده معاینات پزشکی در پزشکی قانونی یزد

رشد 13 درصدی پرونده معاینات پزشکی در پزشکی قانونی یزد