مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:302024-01-09سياسي

شکست مفتضحانه در غزه و انتقام از شهید سلیمانی موجب روی آوردن دشمن به ترور شده است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شکست مفتضحانه در غزه و انتقام از شهید سلیمانی موجب روی آوردن دشمن به ترور شده است.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شکست مفتضحانه در غزه و انتقام از شهید سلیمانی موجب روی آوردن دشمن به ترور شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه حادثه تروریستی کرمان از چند جهت قابل تامل و بررسی است، اظهار کرد: در وهله اول باید گفت جنایتی که در کرمان همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی صورت گرفت، چه توسط آمریکا و اسراییل طراحی شده باشد و چه توسط ایادی وابسته به مستکبران عالم، در حالت کلی باید گفت که این حادثه یک انتقام گیری است.

وی با بیان اینکه موضوعات دیگری در شکل گیری این جنایت قابل تصور است، افزود: تحت تاثیر قراردادن شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در جنگ با حماس و جریان مقاومت یکی از موضوعاتی است که در شکل گیری این حادثه می تواند نقش داشته باشد.

وی با بیان اینکه حماس به عنوان یک گروه کوچک موفق شد ابهت پوشالی اسراییل را بشکند، افزود: هیچ مقایسه ای نمی توان از نظر مولفه های مادی قدرت نظیر جمعیت و تجهیزات نظامی، ثروت، تکنولوژی و .

بین حماس و رژیم صهیونیستی انجام داد اما پیروز میدان حماس بود که توانست راهبردهای اسراییل مانند عملیات پیش دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست مفتضحانه در غزه و انتقام از شهید سلیمانی موجب روی آوردن دشمن به ترور شده است

شکست مفتضحانه در غزه و انتقام از شهید سلیمانی موجب روی آوردن دشمن به ترور شده است