مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 19:202024-01-20سياسي

استاندار تهران: 22 بهمن باید روز تبیین دستاوردهای انقلاب باشد


استاندار تهران از لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در روز 22 بهمن سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران اظهار کرد: امسال می خواهیم 45 سالگی انقلاب را با همه ویژگی های ماه های اخیر جشن بگیریم؛ یکی از ویژگی های ایام فجر امسال تقارن با مراسم کنگره 24 هزار شهید تهران است که باید این مراسم هم ارج نهاده شود.

  وی با اشاره به اینکه 32 کمیته در قالب ستاد دهه فجر در حال فعالیت است، گفت: یکی از الزاماتی که ستاد مرکزی باید برای اقدامات نهایی و جلوگیری از موازی کاری، توجیح و تشریح اقدامات و ارزیابی امورات هر کمیته انجام دهد این است که گزارش 32 کمیته ارائه شود و نهایتا حجم فعالیت ها و توانمندها تعیین شود .

استاندار تهران با بیان اینکه تقارن این مراسم با موضوع فلسطین و اعیاد رجبیه فضای ضد و نقیضی را شکل داده است، افزود: ارج نهادن هرکدام از این موضوعات نیازمند برنامه ریزی است؛ همه مسؤولان شورای تبلیغات از امروز عضور شورای هماهنگی هستند که باید در مسائل سیاسی و اجتماعی و غیره مشارکت جدی داشته باشند .

  فخاری ادامه داد: طرح سپاس از شهدای بلاخص شهدای پیشگام انقلاب باید انجام شود چون یاد کردن از این بزرگواران مهم است؛ همچنین معرفی توانمندی های حاصل از فرصت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: 22 بهمن باید روز تبیین دستاوردهای انقلاب باشد

استاندار تهران: 22 بهمن باید روز تبیین دستاوردهای انقلاب باشد