مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:402024-01-08بين الملل

بازداشت 5730 فلسطینی در کرانه باختری به دست صهیونیست ها از 7 اکتبر


باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که تعداد فلسطینی های بازداشت شده در مناطق کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به 5730 نفر رسیده است.

- باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که تعداد فلسطینی های بازداشت شده در مناطق کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به 5730 نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باشگاه اسیران فلسطینی و مرکز اداره امور اسرا و آزادگان در بیانیه مشترکی اعلام کردند: نیروهای اشغالگر اسراییلی از شامگاه یکشنبه تا صبح امروز (دوشنبه) عملیات بازداشت گسترده ای را در کرانه باختری انجام دادند و طی آن 40 فلسطینی را بازداشت کردند.

عملیات بازداشت بیشتر در شهر بیت لحم و بعد در شهرهای رام الله، قلقیلیه، نابلس، الخلیل، جنین و قدس و همراه با عملیات یورش گسترده و تحقیق میدانی بود.

سایت عرب48 گزارش داد، نیروهای رژیم صهیونیستی به ضرب و جرح شدید بازداشت شدگان و تهدید آن ها و خانواده هایشان و تخریب گسترده منازل و مصادره اموال و خودروهایشان پرداختند.

تعداد فلسطینی هایی که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر در مناطق مختلف فلسطین بازداشت شده اند به 5730 نفر رسیده که برخی از آن ها در منازل، برخی در ایست های نظامی بازداشت شده اند و برخی تحت فشار مجبور به تسلیم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 5730 فلسطینی در کرانه باختری به دست صهیونیست ها از 7 اکتبر

بازداشت 5730 فلسطینی در کرانه باختری به دست صهیونیست ها از 7 اکتبر