مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 17:452023-12-27سياسي

حلقه های میانی دانشجویی در جهاد دانشگاهی بیشتر شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در جهاد دانشگاهی باید حلقه های میانی دانشگاهی و پژوهشی بیشتری داشته باشیم و دانشجویان بیشتر در فضا قرار بگیرند که تولید علم کنند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در جهاد دانشگاهی باید حلقه های میانی دانشگاهی و پژوهشی بیشتری داشته باشیم و دانشجویان بیشتر در فضا قرار بگیرند که تولید علم کنند.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، امروز ششم دی ماه در آیین تودیع و معارفه روسای جهاد دانشگاهی لرستان که با حضور دکتر حسن فارسی قائم مقام جهاد دانشگاهی کشور و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی که در محل سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاد یعنی میدان مبارزه که آن طرف آن دشمن وجود دارد، افزود: جهاد به معنای یک جهد، مبارزه و تلاش هوشمندانه، عمیق و عاملانه در میدان مبارزه در سطح دانشگاهی و علمی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در چندین سال اخیر به انحای مختلف به مساله جهاد تبیین اشاره داشتند، بیان کرد: نتیجه مقاله ها و پژوهش های یک جایی به ثمر بنشیند که این اتفاق باید در جهاد دانشگاهی رخ دهد و قطعا جهاد دانشگاهی حلقه مفقوده بین ارتباط صنعت و دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه های میانی دانشجویی در جهاد دانشگاهی بیشتر شود

حلقه های میانی دانشجویی در جهاد دانشگاهی بیشتر شود