مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:202023-12-26اجتماعي

نجات200 خودرو گرفتار در برف جاده های آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رهاسازی نزدیک به 200 خودرو گرفتار شده در برف خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رهاسازی نزدیک به 200 خودرو گرفتار شده در برف در 24 ساعت گذشته خبر داد.

وی در رابطه با وضعیت جاده های استان در 24 ساعت گذشته گفت: با تلاش های راهداران استان مخصوصا در محورهای مواصلاتی شهرستان چالدران بالاخص جاده خوی-چالدران، نزدیک به 200 خودرو گرفتار در برف و کولاک آزاد سازی شدند.

  دست نشان افزود: پس از بارش و کولاک سنگین برف در 11 نقطه از استان در شبانه روز گذشته هم اکنون شاهد جوی آرام در اکثر نقاط استان هستیم ولی کولاک برف در محور خوی به چالدران همچنان ادامه دارد و از همشهریان عزیز درخواست داریم در صورت ضرورت از این مسیر تردد کنند.

  دست نشان خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته به طور میانگین در سطح استان 60 ساعت برف باریده است که با تلاش بیش از 40 نفر از راهداران و با استفاده از 250 تن شن و ماسه و 30 دستگاه خودرو سبک و سنگین، بیش از 800 کیلومتر از محور های برف گیر استان برف روبی شده است.

  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته تعداد 24 جاده روستایی نیز با تلاش های 5 دستگاه خودرو سبک و سنگین، و 10 نفر از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات200 خودرو گرفتار در برف جاده های آذربایجان غربی

نجات200 خودرو گرفتار در برف جاده های آذربایجان غربی