مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:102024-01-02اقتصادي

تزریق 125 میلیاردتومان به پروژه های جهاد آبرسانی استان بوشهر


مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با پیگیری های استاندار و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و همچنین دستور ویژه وزیر نیرو 125میلیارد تومان اعتبار به پروژه های جهاد آبرسانی استان بوشهر تزریق شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این رابطه، اظهار کرد: با پیگیری های استاندار و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و همچنین دستور ویژه وزیر نیرو 125میلیارد تومان اعتبار به پروژه های جهاد آبرسانی استان بوشهر تزریق شد.

وی بیان کرد: میزان اعتبار یاد شده به منظور تسریع در پروژه های جهاد آب رسانی استان به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پرداخت شده است.

وی بیان کرد: بر اساس ارزیابی های وزرات نیرو بوشهر از استان های پیشگام در طرح جهاد آبرسانی است که این پیشرفت منجر شده تا وزارت نیرو اهتمام ویژه ای به تأمین اعتبار پروژه های جهاد آبرسانی استان داشته باشد.

عالی ادامه داد: طرح جهاد آبرسانی یکی از طرح های شاخص وزارت نیرو در چند دهه اخیر است که توانسته پاسخی شایسته به موضوع تأمین آب شرب روستاها و بویژه مناطق کم برخوردار داشته باشد.

وی اضافه کرد: این طرح در بوشهر با سرمایه گذاری 781 میلیارد تومان و در 194 روستا با 29 هزار و 859 خانوار اجرایی شده که اکنون بیش از 44 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 125 میلیاردتومان به پروژه های جهاد آبرسانی استان بوشهر

تزریق 125 میلیاردتومان به پروژه های جهاد آبرسانی استان بوشهر