مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:502023-12-25سياسي

پیش بینی784 شعبه اخذ رای در بوشهر


رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در مجموع 561 شعبه ثابت و 223 شعبه سیار انتخابات در استان بوشهر ثبت و تایید شده است.

- ایسنا/بوشهر رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در مجموع 561 شعبه ثابت و 223 شعبه سیار انتخابات در استان بوشهر ثبت و تایید شده است.

اکبر پورات در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در راستای ارتقای آمادگی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی، اعضای ستاد انتخابات استان ملزم به حضور در سطح شهرستان ها و ارزیابی اقدامات دستگاه ها و کارگروه های انتخابات شهرستان ها شده اند که بازخورد بسیار مناسبی از این اقدام حاصل شده است.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: در این بازدید و نشست ها بر ضرورت همکاری همه دستگاه ها با ستاد انتخابات به استناد ماده 13 و همچنین رعایت ماده 75 قانون انتخابات در بحث رعایت بی طرفی از سوی مسؤولان استانی تاکید شده است.

وی افزود: در حال حاضر روند بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت نظارت استان دنبال می شود و بر اساس زمان بندی این فرایند تا 14 دی ماه ادامه خواهد یافت.

پورات گفت: در این مدت زمان ما در کنار جلسات شهرستانی و حضور در شهرستان ها، موضوع جمع بندی شعب اخذ رأی در سطح استان دنبال کرده ایم و تلاش شده به صورت نوبه ای پیش بینی ها و درصد ثبت مرحله ای شعب را در مصاحبه ها اعلام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی784 شعبه اخذ رای در بوشهر

پیش بینی784 شعبه اخذ رای در بوشهر