مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 03:452024-01-15ورزشي

گلایه دختر بسکتبال با ویلچر ایران از تصمیم مسئولان


ملی پوش بسکتبال با ویلچر زنان از عدم اعزام تیم به رقابت های قهرمانی آسیا انتقاد کرد.

- مهدیه روحانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص اعزام نشدن تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه گفت: زمان مسابقات جهانی مسئولان گفتند نمی توانید مدال کسب کنید و به این نتیجه رسیدند که به آن رقابت اعزام نشویم و کارهای دیگری برای ما انجام بدهند در مورد این مسابقات هم گفتند شانس کمی برای مدال آوری دارید و به خاطر این که مدال آسیایی نگرفتیم ترجیح دادند اعزاممان نکنند.

او افزود: ما تیم قدرتمندی بودیم و امسال به دلایل زیادی نتوانستیم مدال بیاوریم، تایلند که رقیب ما بود و مدال گرفت تیم جوانان خود را به مسابقات جهانی اعزام کرد و تا قبل از بازی های آسیایی در چند رقابت از جمله 3 به 3، جوانان و .

شرکت کرد که توانست در مقابل ما بایستد و با تیم جوانان خود بازی کند و این خیلی برای ما سنگین بود، بالاخره نتیجه زحماتشان را دیدند چون به چند مسابقه اعزام شدند، سرمایه گذاری می کنند و ثمره اش را می بینند.

روحانی در ادامه تصریح کرد: مربیان ما هم در مسابقات سال گذشته و هم امسال خیلی تلاش کردند اما هر چه که شد نتوانستیم مدال کسب کنیم و گفتند اعزام نمی کنیم به خاطر این که آسیب شناسی شوید که چرا شکست خوردید؛ اما الان زمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه دختر بسکتبال با ویلچر ایران از تصمیم مسئولان

گلایه دختر بسکتبال با ویلچر ایران از تصمیم مسئولان