مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:202023-12-22سياسي

امام جمعه رشت: سازمان ملل حامی رژیم کودک کش صهیونیستی است


امام جمعه رشت سازمان ملل را حامی رژیم کودک کش صهیونیستی دانست و گفت: 20 هزار زن و کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی کشته شده و 75 سال هزاران انسان آواره شده و کشورهای غربی این کار را محکوم نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهر رشت در مصلی امام خمینی (ره) با بیان اینکه رسانه های فارسی زبان ضد جمهوری اسلامی حیواناتی وحشی و درنده هستند، اظهار کرد: تمامی مدیران و مجریان رسانه های فارسی زبان ضد جمهوری اسلامی حیوانات وحشی هستند که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نادیده گرفته و دائما علیه ایران اسلامی موضع گیری کرده و از مظلومان فلسطین چیزی نمی گویند .

وی با اشاره به تصویب قطعنامه سازمان ملل در 1385 علیه پیشروی حزب الله لبنان در بلندی های جولان، بیان کرد: در سال 85 سازمان ملل نامتحد قطعنامه ای را تصویب کرد تا از این طریق جلوی پیشروی های حزب الله را در نوار مرزی لبنان و بلندی های جولان به منظور گسترش شهرک سازی رژیم صهیونیستی بگیرد ولی مردم لبنان در مقابل آن ایستادگی کردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جبهه مقاومت اکنون در حال نبرد با رژیم صهیونیستی است، افزود: حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان و انصار الله یمن تصمیم گرفتند ریشه رژیم صهیونیستی را از بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: سازمان ملل حامی رژیم کودک کش صهیونیستی است

امام جمعه رشت: سازمان ملل حامی رژیم کودک کش صهیونیستی است