مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:202024-01-03سياسي

کشتی کرمانشاه می تواند به جایگاه اصلی خود بازگردد


کشتی کرمانشاه با برنامه ریزی و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود می تواند به جایگاه اصلی خود بازگردد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر فدراسیون کشتی گفت: کشتی کرمانشاه با برنامه ریزی و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود می تواند به جایگاه اصلی خود بازگردد.

ابراهیم مهربان، امروز(13 دی) در مجمع عادی سالیانه هیات کشتی استان کرمانشاه، با اشاره به دغدغه ها و مطالبات جامعه کشتی کرمانشاه، اظهارکرد: تلاش خواهیم کرد در کنار رییس هیات استان این مشکلات را مورد به مورد بررسی کرده و برای حل آنها اقدام کنیم.

وی افزود: برخی از مشکلاتی که جامعه کشتی کرمانشاه در این نشست مطرح کردند، در استانهای دیگر هم وجود دارد و پاره ای از مشکلات هم از طریق همکاری سایر ارگانها قابل حل است.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: شهرداری، آموزش و پرورش، اداره کار، سپاه و دیگر ارگانهای ذیربط باید کمک کنند تا مشکلات کشتی کرمانشاه هم از نظر نرم افزاری و هم سخت افزاری حل شود.

وی به پیشینه غنی کشتی کرمانشاه و شرایط امروز آن اشاره کرد و گفت: کشتی فقط پول نیست، هرچند که بخشی از آن مرتبط با اعتبارات است، اما برنامه ریزی و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود می تواند به کشتی کرمانشاه کمک کند تا به جایگاه اصلی خود بازگردد و دوباره دوران پرشکوه برداران محبی را تداعی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی کرمانشاه می تواند به جایگاه اصلی خود بازگردد

کشتی کرمانشاه می تواند به جایگاه اصلی خود بازگردد