مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:452024-01-19سياسي

شکست رژیم صهیونیستی در دنیا آشکار شده است


امام جمعه رشت، با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب درباره شکست رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: طبق بیانات رهبر انقلاب، رژیم صهیونیستی نتوانسته به اهداف خود در غزه برسد و همین به معنی شکست مفتضحانه این رژیم جعلی است.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب درباره شکست رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: طبق بیانات رهبر انقلاب، رژیم صهیونیستی نتوانسته به اهداف خود در غزه برسد و همین به معنی شکست مفتضحانه این رژیم جعلی است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 29 دی ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با بیان اینکه مسلمانان وظیفه دارند با دوستان خدا دوست باشند و با دشمنان خدا مبارزه کنند، گفت: مسئولان در تراز انقلاب باید با این دیدگاه سنجیده شوند.

وی به در پیش بودن انتخابات اشاره کرد و متذکر شد: مردم دیدگاه کاندیداها به مسائل مختلف را بررسی و فردی را انتخاب کنند که دل در گرو غرب نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در موشک باران پایگاه های جاسوسی داعش و موساد در سوریه و عراق، افزود: موشک های نقطه زن سپاه پیام آشکار برای رژیم منحوس صهیونیستی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان اقتدار دارد و برای تامین امنیت کشور و حمایت از ملت های مظلوم با کسی تعارف و مماشات نمی کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست رژیم صهیونیستی در دنیا آشکار شده است

شکست رژیم صهیونیستی در دنیا آشکار شده است