مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:102023-12-24سياسي

تعداد معتادان متجاهر محله «هاشم آباد» از 60 تا 100 نفر متغیر است


عضوشورای شهر تهران با تشریح مشکلات محله هاشم آباد در منطقه 15، گفت: مشکل اصلی این محله همچون دیگر محلات تهران، آسیب های اجتماعی است و تعداد معتادان متجاهر در این محله در ساعات مختلف از 60 تا 100 نفر متغیر است که شهرداری هر شب درگیر جمع آوری این معتادان است.

- تعداد معتادان متجاهر محله هاشم آباد از 60 تا 100 نفر متغیر است عضوشورای شهر تهران با تشریح مشکلات محله هاشم آباد در منطقه 15، گفت: مشکل اصلی این محله همچون دیگر محلات تهران، آسیب های اجتماعی است و تعداد معتادان متجاهر در این محله در ساعات مختلف از 60 تا 100 نفر متغیر است که شهرداری هر شب درگیر جمع آوری این معتادان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به بازدید اخیرش از محله هاشم آباد واقع در منطقه 15 گفت: محله هاشم آباد با جمعیت 25 هزار نفری از محلات ضعیف این منطقه محسوب می شود که تنها نقطه برجسته آن وضعیت خوب آموزشی است بگونه ای که در یک خیابان در تمام مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دبیرستان، مراکز آموزشی وجود داشته و شهرداری توجه خوبی به این مراکز داشته است.

وی با بیان اینکه در این محله کوچک 10 هزار نفر از اتباع زندگی می کنند، به جمعیت زیاد دانش آموز اتباع در مدارس محله اشاره و اظهار کرد: باید در خصوص اتباع، وزارت کشور و نهادهای مربوطه راهکارهای لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد معتادان متجاهر محله «هاشم آباد» از 60 تا 100 نفر متغیر است

تعداد معتادان متجاهر محله «هاشم آباد» از 60 تا 100 نفر متغیر است