مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:312023-12-24حوادث

اطفای حریق ذخیره گاه جنگلی سفیدپلت در آزادراه رشت-قزوین


طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اطفای حریق در جنگل ذخیره گاه سفید پلت در آزادراه رشت_قزوین اظهار کرد: از ساعت یک بامداد امروز آتش سوزی در جنب آزادراه رشت-قزوین در محدوده روستای حلیمه جان بخش رحمت آباد آغاز شد که با حضور به موقع عوامل و  نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان و مردمی، حریق مهار شد.

وی با بیان اینکه 2 هزار مترمربع از اراضی جنگلی دچار حریق شد، گفت: به محض وقوع حریق در جنگل ذخیره گاه سفید پلت در آزادراه رشت_قزوین، نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی و هلال احمر وارد عمل شده و در سریعترین زمان ممکن آتش در این منطقه مهم و جنگلی مهار شد.

فرماندار شهرستان رودبار همچنین از سقوط چندین درخت در آزادراه رشت_قزوین خبر داد و افزود: در اثر وزش باد شدید، سقوط درخت در آزادراه باعث توقف موقت تعدادی خودرو شد که با حضور به موقع نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، این مشکل حل شد.

عموپور با تاکید بر آمادگی تمامی نیروهای ستاد مدیریت بحران در شهرستان رودبار بیان کرد: با توجه به ادامه دار بودن وزش باید شدید در منطقه، تمامی نیروهای امدادی در حالت آماده باش بوده و هرگونه حریق در اسرع وقت مهار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای حریق ذخیره گاه جنگلی سفیدپلت در آزادراه رشت-قزوین

اطفای حریق ذخیره گاه جنگلی سفیدپلت در آزادراه رشت-قزوین