مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:152024-01-08فرهنگي

انتشار «هیچ مگو» و «انسان شدن»


کتاب های «هیچ مگو.

» اثر مهدی مبشری و «انسان شدن؛ از تکامل اتفاقی تا تحول انتخابی» نوشته گرگ بریدن با ترجمه محمدفواد حائری راهی بازار کتاب شده است.

- همچنین کتاب انسان شدن؛ از تکامل اتفاقی تا تحول انتخابی نوشته گرگ بریدن با ترجمه محمدفواد حائری در 250 صفحه رقعی و با بهای پشت جلد 270 هزار تومان در نشر یادشده عرضه شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: در پاسخ ادیان به پرسش ما که هستیم؟ به طور تاریخی از وجود نیروی اسرارآمیزی به نام خدا روایت می شود که انسان را از خاک آفرید، در وجودش از روح خود دمید و این گونه آدم، اولین انسان روی زمین شد.

نظریه تکاملِ داروین، نخستین تلاش علم بود در پاسخ به پرسش تاریخیِ ما که هستیم؟ بدون نیاز به دین.

نظریه ای که هویت انسان را به رقابت و نزاع میان گونه ها بر اساس انتخاب طبیعی پیوند زده و وجود او را حاصل اصلاح نژاد از طریق بقای قوی ترین می دانست.

گِرِگ برِیدن، نویسنده کتاب پیش رو، در کنار اعتقادات آفرینش گرایانه اندیشمندانِ خداپرست و تفکرات اصول گرایانه تکامل اندیشانِ علم پرست، طریق سومی را پیشنهاد می کند که تکیه بر شواهد علمی جدید و برداشت های نوگرایانه از هویت انسان دارد.

کشفیات جدید در حوزه زیست شناسیِ مولکولی و ژنوم انسان، پرده از واقعیاتی برمی دارند که رودرروی رسوم دانشِ کهن ایستاده و باورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «هیچ مگو» و «انسان شدن»

انتشار «هیچ مگو» و «انسان شدن»