مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:352023-12-24سياسي

هدف دولت از همان ابتدا گسترش عدالت اجتماعی بوده است


معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: هدف دولت از همان ابتدا گسترش عدالت اجتماعی بوده و در همین زمینه هم بدون سر و صدا و تبلیغات به خوبی جلو می رود، - ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: هدف دولت از همان ابتدا گسترش عدالت اجتماعی بوده و در همین زمینه هم بدون سر و صدا و تبلیغات به خوبی جلو می رود، گفت: افزایش یارانه 45 هزار تومانی به 400 هزار تومان و رایگان شدن درمان سه دهک اول از جمله خدمات بی منتی بوده که داده شده است.

هادی طباطبایی سوم دی ماه در جلسه شورای اداری زبرخان و مراسم تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان، ضمن محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم غاصب اسراییل به مردم مظلوم غزه اظهار کرد: صهیونیست جنایتکار در برابر یک جنگ نابرابر زنان و کودکان را به خاک و خون می کشد.

وی با بیان اینکه مقاومت غیر قابل تصور رزمندگان حماس این جنایتکاران را به زمین خواهد زد، گفت: اسراییل چون ظرفیت مقابله با رزمندگان حماس را ندارد مردم مظلوم و بی پناه، زنان، مردان و فرزندان غزه را بمباران می کند، هر چند تاکنون در این حملات 25 هزار نفر شهید شدند اما هنوز نتوانسته پیروز شود و نخواهد شد.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: خدمت بی منت به مردم از جمله شعارهای دولت سیزدهم بوده است، اقداماتی که طی دو سال اخیر انجام شده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دولت از همان ابتدا گسترش عدالت اجتماعی بوده است

هدف دولت از همان ابتدا گسترش عدالت اجتماعی بوده است