مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:252024-01-16اقتصادي

250 هکتار اراضی ملی و دولتی اصفهان رفع تصرف شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی استان به ارزش بیش از 2 هزار و 926 میلیارد تومان خبر داد.

- علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان  در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت و ضرورت حفاظت از اراضی ملی و دولتی استان اظهار کرد: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان اصفهان به صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می دهند.

  وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 250.

7 هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در گستره 115 شهرِ این استان، با هوشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.

  قاری قرآن با بیان اینکه ارزش این اراضی رفع تصرف شده 2 هزار و 926 میلیارد و 150 میلیون تومان برآورد شده است، گفت: بازگشت این اراضی به بیت المال با اجرای 18 فقره حکم قطعی قضایی و 74 مورد رفع تصرف فوری انجام شده است.

  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: با اجرای این احکام قضایی در مجموع 48.

9 هکتار از زمین های ملی و دولتی در پهنه استان اصفهان رفع تصرف و به بیت المال اعاده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شد که ارزش آن در مجموع 553 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 هکتار اراضی ملی و دولتی اصفهان رفع تصرف شد

250 هکتار اراضی ملی و دولتی اصفهان رفع تصرف شد