مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:302023-12-30فرهنگي

نمایشگاه عکس «رشت در گذر زمان» برگزار شد


صبح امروز (نهم دی ماه) نمایشگاه عکس «رشت در گذر زمان» با حضور شهردار، رییس و چند نفر از اعضای شورای شهر رشت در ساختمان تاریخی فرهنگ و هنر (مریضخانه بلدیه) افتتاح شد.

- ایسنا/گیلان صبح امروز (نهم دی ماه) نمایشگاه عکس رشت در گذر زمان با حضور شهردار، رییس و چند نفر از اعضای شورای شهر رشت در ساختمان تاریخی فرهنگ و هنر (مریضخانه بلدیه) افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به همت حوزه بازآفرینی سازمان عمران برپا شده، 26 عکس از بناها و گذرهای تاریخی شهر رشت به نمایش درآمده است.

رحیم شوقی، شهردار رشت در بازدید از این نمایشگاه، بر لزوم حفظ تک بناهای تاریخی باقی مانده تاکید و اظهار کرد: هویت معماری گیلان در این بناها نهفته است و باید این هویت ها پاس داشته شود.

خاطره محجوب، معاون عمرانی سازمان عمران شهرداری رشت درباره عکس ها گفت: این نمایشگاه نتیجه نخستین دوره مسابقه عکس از بناها و گذرهای تاریخی شهر رشت است که به همت سازمان عمران و بازآفرینی به مناسبت روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی اردیبهشت ماه برگزار شد.

او با بیان اینکه عکاسان بنام رشت استقبال خوبی از این مسابقه داشتند، گفت: این مسابقه با هدف مستندسازی معماری فاخر گیلان برگزار شد و محورها و موضوع هایی مانند تک بناهای ارزشمند تاریخی، محورها و گذرهای تاریخی و راسته های بازار سنتی شهر رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس «رشت در گذر زمان» برگزار شد

نمایشگاه عکس «رشت در گذر زمان» برگزار شد