مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:552023-12-30فرهنگي

«بودن پیرامون هویت»؛ داستان گونه ای از تجربه های زیسته


اتفاقات متعددی پیرامون ما رخ می دهد که شاید بی اعتنا از کنارشان عبور کنیم، اما شاید نگاهی یا تجربه ای را ببینیم و بخوانیم و در ما احساس شکر و سپاس به وجود آورد که برای خودمان اتفاق نیفتاده است.

- ایسنا/اصفهان یک نویسنده ژانر ناداستان گفت: اتفاقات متعددی پیرامون ما رخ می دهد که شاید بی اعتنا از کنارشان عبور کنیم، اما شاید نگاهی یا تجربه ای را ببینیم و بخوانیم و در ما احساس شکر و سپاس به وجود آورد که برای خودمان اتفاق نیفتاده است.

مجموعه ناداستان بودن پیرامون هویت به همت نشر نوزاد و به نویسندگی حسین قلع ریز، بهمن عباس زاده، سیاوش قربانی پور و احسان سلیمان پور به تازگی منتشر شده است.

حسین قلع ریز، متولد 15 دی 1357 شمسی، در این خصوص و در گفت وگو با ایسنا ابتدا به تعریف ناداستان پرداخت و گفت: ناداستان یا Nonfiction برخلاف داستان که طبق تخیلات و تصورات نویسنده شکل می گیرد، بر اساس اتفاقات، حوادث یا رویدادهای واقعی است که نویسنده با استفاده از ادبیات و خمرمایه داستان آن را می نویسد.

او که از 20 سالگی نوشتن را آغاز کرده، در تعریف خود از ناداستان افزود: ناداستان شکل های مختلفی هم دارد که خاطره نویسی، زندگی نامه نویسی، خودزندگی نامه نویسی و سفرنامه ها از آن جمله اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بودن پیرامون هویت»؛ داستان گونه ای از تجربه های زیسته

«بودن پیرامون هویت»؛ داستان گونه ای از تجربه های زیسته