مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:102023-12-25دانش

کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی تبریز در زمینه سلول های بنیادی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کسب رتبه اول توسط این دانشگاه علوم پزشکی تبریز در زمینه سلول های بنیادی در سطح کشور خبر داد.

- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی تبریز در زمینه سلول های بنیادی ایسنا/آذربایجان شرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کسب رتبه اول توسط این دانشگاه علوم پزشکی تبریز در زمینه سلول های بنیادی در سطح کشور خبر داد.

دکتر پرویز شهابی، دوشنبه، چهارم دی ماه، در بیست و دومین جشنواره پژوهش، فناوری و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تلاش اساتید و دانشجویان جایگاه اول در رنکینگ جهانی تایمز در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از کسب رتبه اول در کاربردی دارویی، تغذیه و آزمایشگاه جامع تحقیقات و کسب رتبه دوم در مرکز تحقیقات ایمونولوژی توسط این دانشگاه خبر داد.

وی افزود: این دانشگاه رتبه سوم در بین دانشگاه های تیپ یک در حوزه فناوری را کسب کرده و همچنین به عنوان دانشگاه برتر حامی فناوری، موفق به کسب جایزه ملی فناوری ایران(جمفا) شده است.

وی به افتخارات بین المللی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: عقد قرارداد صادرات دو محصول توسط دو شرکت فناور مرکز رشد به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی تبریز در زمینه سلول های بنیادی

کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی تبریز در زمینه سلول های بنیادی