مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:352024-01-10اجتماعي

پروژه بزرگراه سردار شهید استوار در دهه فجر به بهره برداری می رسد


رییس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز تکمیل بزرگراه سردار شهید استوار در مدت زمان کوتاه را یک گام بلند ارزیابی کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  یکصد و هشتمین جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز که در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری برگزار شد، با بازدید از پروژه بزرگراهی سردار شهید استوار همراه بود، موارد فنی پروژه های این سازمان را موردبررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید گفت: پروژه بزرگراه شهید استوار در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

رضا محمدیان ادامه داد: امروزه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مجری پروژه های بزرگ و تأثیرگذاری در سطح کلان شهر شیراز است که بر اساس برنامه زمان بندی شده به پیش می روند.

وی عامل موفقیت سازمان عمران شهرداری شیراز را برخورداری از نیروهای مجرب، کارآمد و توانمند ارزیابی کرد و افزود: پیشرفت پروژه ها بر اساس برنامه زمان بندی یکی از مهم ترین نقاط قوت این مجموعه است.

رییس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز تکمیل بزرگراه شهید استوار در مدت زمان کوتاه را یک گام بلند ارزیابی کرد و افزود: این پروژه در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بزرگراه سردار شهید استوار در دهه فجر به بهره برداری می رسد

پروژه بزرگراه سردار شهید استوار در دهه فجر به بهره برداری می رسد