مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 08:502024-01-18بين الملل

مادر خرج تروریست ها در جهنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بامداد سه شنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی، مقر سازمان جاسوسی (موساد) در اربیل عراق را با موشک های نقطه زن، - با حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی، این رژیم یکی از مهم ترین منابع مالی و نزدیکان خود را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بامداد سه شنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی، مقر سازمان جاسوسی (موساد) در اربیل عراق را با موشک های نقطه زن، مورد هدف قرار داد.

  براساس گزارش دستگاه امنیتی کردستان عراق 4 نفر در این حمله کشته و 6 نفر زخمی شده اند.

یکی از کشته شدگان این حمله پیشرو دیزایی است که در پوشش فعالیت های اقتصادی، تامین کننده منابع مالی و انرژی رژیم صهیونیستی بود.

  پیشرو دیزایی مالک شرکت های نفتی امپایر بود که فعالیت اصلی آن تولید نفت است و در سال 2003 و پس از حمله آمریکا به عراق، تاسیس شده است.

همچنین این فرد مالکیت گروه فالکون را بر عهده داشته است.

  خبرگزاری المطلع عراق در بخشی از گزارش خود پس از این حمله نوشته است: دیزایی، رییس شرکت حفاظت و امنیت فالکون بوده و در واقع پوشش موساد و مسؤول محافظت از (عناصر) آن ها در اربیل و همچنین مسئول حمایت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر خرج تروریست ها در جهنم

مادر خرج تروریست ها در جهنم