مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:102024-01-07اجتماعي

زمان توزیع کارت شرکت در دوازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی اعلام شد


نحوه پرینت کارت و رفع نقص کارت شرکت در دوازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1402 در داخل کشور و خارج از کشور اعلام شد.

- نحوه پرینت کارت و رفع نقص کارت شرکت در دوازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1402 در داخل کشور و خارج از کشور اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ متقاضیان آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) می رساند، دوازدهمین دوره آزمون سامفا (دانشگاهی) در روز جمعه به تاریخ 22 دی ماه جاری (22 دی ماه سال 1402 شمسی برابر با 12 ژانویه سال 2024 میلادی و 29 جمادی الثانی سال 1445 قمری) در داخل کشور شامل شهرهای قم، تهران، همدان، سنندج (فقط صبح) و خارج از کشور در کشور عراق و در شهرهای نجف اشرف، بغداد، بصره و سلیمانیه (صبح و بعدازظهر) برگزار خواهد شد.

کارت های شرکت در آزمون برای متقاضیان آزمون مذکور بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید برای اصلاح آن اقدام کنند.

این آزمون در حوزه های داخل کشور به صورت الکترونیکی و در خارج از کشور به روش مبتنی بر کاغذ برگزار خواهد شد و ساعت برگزاری آزمون به شرح ذیل است: 1-شروع فرآیند آزمون در داخل کشور در ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان توزیع کارت شرکت در دوازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی اعلام شد

زمان توزیع کارت شرکت در دوازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی اعلام شد