مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:502023-12-26اجتماعي

تشدید برخورد با تخلف حمل بار بدون بارنامه در اردبیل


دادستان مرکز استان از انسداد کارت هوشمند ناوگان و رانندگان متخلف و جلوگیری از ادامه مسیر و تردد خودروهای حامل کالای بدون بارنامه در استان و تعقیب قضایی صاحبان کالاهای فاقد اسناد حمل، - ایسنا/اردبیل دادستان مرکز استان از انسداد کارت هوشمند ناوگان و رانندگان متخلف و جلوگیری از ادامه مسیر و تردد خودروهای حامل کالای بدون بارنامه در استان و تعقیب قضایی صاحبان کالاهای فاقد اسناد حمل، خبر داد.

به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی، در جلسه پیشگیری از فرار مالیاتی در حوزه حمل و نقل بار ضمن تشریح مواد مرتبط با قانون الزام شرکت ها و موسسات ترابری به استفاده از بارنامه، وضعیت موجود در استان از حیث حمل بار بدون صورت وضعیت و بارنامه و یا صدور بارنامه های صوری و خلاف واقع و نامعتبر را غیرقابل قبول دانست.

وی با تاکید بر پیشگیری از تخلف در این حوزه و جرائم مرتبط، از عزم دادستانی برای برخورد با هرگونه قصور در پروسه صدور و استفاده از بارنامه در استان خبر داد.

دادستان اردبیل با اشاره به تبعات گوناگون حمل غیرقانونی بار به علت عدم امکان کنترل های لازم مانند قاچاق کالا، خرابی های گسترده زیرساخت ها و کاهش ایمنی جاده ها و افزایش نقاط حادثه خیز و تصادف به لحاظ عدم رعایت وزن مجاز در حمل بار، موضوع فرار مالیاتی را نیز به عنوان مصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با تخلف حمل بار بدون بارنامه در اردبیل

تشدید برخورد با تخلف حمل بار بدون بارنامه در اردبیل