مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:052024-01-10سياسي

قنبری: برنامه های جدید در ایام دهه فجر تدوین شود


رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی بر ضرورت تدوین برنامه های جدید در ایام دهه فجر تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سومین جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، با حشمت الله قنبری رییس ستاد مرکزی دهه فجرانقلاب اسلامی، رؤسای کمیته های این ستاد، نمایندگان نهادها و دستگاه های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین حضور برخط مسئولین ستاد دهه فجر استان ها، در دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد.

رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایده ها و برنامه های نو و جدید، اثربخشی بیشتری دارد، بر ضرورت تدوین برنامه های نو و ایده های جدید در برگزاری مراسم دهه فجر تأکید کرد.

در این جلسه، نمایندگان کمیته های تخصصی دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه ها و اقدامات اجرایی خود را که به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، پیش بینی و تدارک دیده شده است، تشریح کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین محمودی سرپرست معاونت استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ابتدای جلسه، با اشاره به اینکه 22 بهمن، یک روز ملی و متعلق به تمام مردم است، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به اقتضائات و شرایط روز، لازم است همه مردم و مسئولین، ستادها و کمیته های برگزاری دهه فجر را در اجرای برنامه های غنی و پرمحتوا و ایجاد یک فضای نشاط آف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قنبری: برنامه های جدید در ایام دهه فجر تدوین شود

قنبری: برنامه های جدید در ایام دهه فجر تدوین شود