مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 23:302024-01-20بين الملل

سوریه: جنایت امروز در دمشق تاییدی دیگر بر سیاست نسل کشی صهیونیسم فاشیستی است


وزارت خارجه سوریه شامگاه شنبه اعلام کرد: تجاوز صهیونیست ها به غیرنظامیان و تخریب خانه هایشان بر سر آنها به رویکردی معمول برای رژیم صهیونیستی بدل شده است و جنایت امروز در دمشق تاییدی دیگر بر سیاست نسل کشی صهیونیسم فاشیستی است.

- وزارت خارجه سوریه شامگاه شنبه اعلام کرد: تجاوز صهیونیست ها به غیرنظامیان و تخریب خانه هایشان بر سر آنها به رویکردی معمول برای رژیم صهیونیستی بدل شده است و جنایت امروز در دمشق تاییدی دیگر بر سیاست نسل کشی صهیونیسم فاشیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وزارتخانه با صدور بیانیه ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی امروز به یکی از محله های دمشق حمله کرد که بر اثر این اقدام غیرانسانی یک ساختمان مسکونی به صورت کامل تخریب و ساختمان های مجاور آن آسیب دیدند و تعدادی از غیرنظامیان کشته و زخمی شدند.

به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت خارجه سوریه اعلام کرد بدون شک این تجاوز وحشیانه علاوه بر نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه ماهیت جنایتکارانه این رژیم و سران آن را ثابت کرد.

این وزارتخانه از جامعه جهانی خواست برای توقف این جنایات و قتل عام رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان بی گناه که صلح و امنیت منطقه و بین الملل را مختل و اهداف و اصول منشور سازمان ملل را نقض می کند، اقدام فوری انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: جنایت امروز در دمشق تاییدی دیگر بر سیاست نسل کشی صهیونیسم فاشیستی است

سوریه: جنایت امروز در دمشق تاییدی دیگر بر سیاست نسل کشی صهیونیسم فاشیستی است