مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 18:452024-01-12اقتصادي

واحدهای تولیدی بخش کشاورزی اردبیل هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به برودت هوا و ورود سامانه بارشی قوی به استان، کنترل دمای سالن های گلخانه ها و مرغداری ها و توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نوبخت اژدری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فصل سرما و یخبندان و احتمال قطعی گاز اظهار کرد: کنترل دمای سالن های گلخانه ها و مرغداری ها و توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی، تامین سوخت دوم برای استفاده در واحدهای گلخانه و مرغداری فعال در این استان ضروری است.

وی افزود: به علت کاهش شدید دما و بارش برف، میزان مصرف سوخت گاز در منازل بالا رفته و به دلیل سردسیر بودن استان، امکان کاهش افت فشار و حتی قطعی گاز مصرفی در واحدهای تولیدی کشاورزی از جمله واحدهای گلخانه ای و مرغداری ها دور از انتظار نیست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط موجود، لازم است تمام متولیان واحدهای گلخانه و مرغداری های فعال در استان اردبیل به فکر تامین سوخت دوم و جایگزین برای واحدهای تحت مدیریت خود باشند.

اژدری تصریح کرد: در این شرایط خاص باید با پیش بینی و برنامه ریزی لازم جلوگیری از غیرفعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی بخش کشاورزی ضروری است و متولیان این واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی بخش کشاورزی اردبیل هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند

واحدهای تولیدی بخش کشاورزی اردبیل هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند