مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:102023-12-26بين الملل

پر عقاب آمریکایی در چله کمان فلسطینی


سه روز پیش بود که گردان های القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد با استفاده از موشک های 2 تنی آمریکایی که رژیم صهیونیستی به سمت منازل غیرنظامیان شلیک کرده بود، - سه روز پیش بود که گردان های القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد با استفاده از موشک های 2 تنی آمریکایی که رژیم صهیونیستی به سمت منازل غیرنظامیان شلیک کرده بود، توانسته پنج تانک اسراییلی را منهدم کند و سرنوشت دردناکی برای سرنشینانش رقم بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن فاطمی نژاد در سرمقاله روزنامه قدس نوشت: قسمت جذاب ماجرا مثل همیشه، مستندنگاری و انتشار ویدئویی از مراحل انجام این پروژه بود.

پروژه ای با عنوان السبیل که سال ها بود توسط واحد رزمی مهندسی مقاومت با جمع آوری بمب ها و خمپاره های عمل نکرده از دریا و خشکی انجام می شد؛ خمپاره های سنگین وزنی که باید با ظرافت از دل دریا یا منازل غیرنظامیان بیرون کشیده می شدند تا بعدها در ساخت موشک های مقاومت به کار گرفته شوند.

احتمالاً مهم ترین دلیل عصبانیت صهیونیست ها از انتشار این ویدئو نیز باید همین باشد که هیچ وقت فکر نمی کردند، مطابق این ویدئو، مقاومت بتواند در باریکه غزه گلوله های 155 میلیمتری توپخانه این رژیم را در ساخت موشک هایی به کار بگیرد که به واسطه آن بعدها بتواند تل آویو را زیر حملات راکتی اش قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پر عقاب آمریکایی در چله کمان فلسطینی

پر عقاب آمریکایی در چله کمان فلسطینی