مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:502024-01-02سياسي

داریوش ارجمند و ماجرای بوسه بر سردیس سردار سلیمانی


داریوش ارجمند با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت:جایی در مراسم ایشان سردیس سردار سلیمانی را بوسیدم و برای این کار در فضای مزاجی! حواشی درست کردند.

- داریوش ارجمند با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت:جایی در مراسم ایشان سردیس سردار سلیمانی را بوسیدم و برای این کار در فضای مزاجی! حواشی درست کردند.

اهمیتی به این حرف ها نمی دهم چون کسانی که مطالعه و آگاهی دارند می دانند که بر ایزدی ها چه گذشت و داعش با پیر و جوان و زن و مرد چه جنایت ها که نکرد! و او چگونه در مقابل ناامنی های منطقه ایستادگی کرد تا امنیت ما ایرانی ها لطمه نخورد و او آنقدر ایستاد تا بالاخره به دست اربابان داعش یعنی آمریکا دستور ترورش صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر و رییس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت که 11 دی ماه در مراسم هنرمندان پیشکسوت سخن می گفت: ادامه داد: سردار سلیمانی دنباله شاهنامه من و دنباله رستم و سهراب من است چون رستم من مرزبان 700 ساله سرزمینم بود که در زمان حضورش کسی جرات تعدی به این خاک را نداشت.

وی افزود: رستم زمانه ما سردار سلیمانی بود که راه رستم و اساطیر ما را ادامه داد.

داریوش ارجمند با اشاره به مراسم بزرگداشت و تولد متولدین دی ماه هنرمندان پیشکسوت در بخش دیگری از سخنانش گفت: خوشحالم که هنوز زنده ام و باز هم تولدی دیگر از شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داریوش ارجمند و ماجرای بوسه بر سردیس سردار سلیمانی

داریوش ارجمند و ماجرای بوسه بر سردیس سردار سلیمانی