مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 09:302023-12-29سياسي

افزایش روحیه پژوهشگری و قدرت اغناسازی در مناظرت دانشجویی


عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان مناظرات دانشجویی را عامل افزایش روحیه تحقیق علمی در بین دانشجویان دانست و گفت: پیشنهادات خوبی که توسط تیم های شرکت کننده ارائه می شود از نکات مثبت و رشدآفرین مناظرات دانشجویی است.

- ایسنا/گلستان عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان مناظرات دانشجویی را عامل افزایش روحیه تحقیق علمی در بین دانشجویان دانست و گفت: پیشنهادات خوبی که توسط تیم های شرکت کننده ارائه می شود از نکات مثبت و رشدآفرین مناظرات دانشجویی است.

مصطفی منتظری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مناظرات دانشجویی در ادامه سیر علمی و رشد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و فکری است که در کنار دیگر فعالیت های علمی دانشجویان در محیط دانشگاه باعث ارتقاء استعداد و ظرفیت های انسانی آنها می شود.

وی با بیان اینکه دوازدهمین دوره این مسابقات با حضور 48 تیم از دانشگاه های سراسر استان در حال برگزاری است، افزود: ما در این دوره شاهد افزایش مشارکت دانشجویان در این حرکت تحولی و رشد آفرین هستیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان مناظرات دانشجویی را عامل ایجاد انگیزه برای افزایش روحیه تحقیق علمی در بین دانشجویان دانست و تصریح کرد: به دلیل اینکه دانشجویان باید در قالب مناظره بحث های خود را ارائه دهند، روحیه پژوهش آنها به یک نظام و سازمان یافتگی نیز آراسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روحیه پژوهشگری و قدرت اغناسازی در مناظرت دانشجویی

افزایش روحیه پژوهشگری و قدرت اغناسازی در مناظرت دانشجویی