مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:502024-01-06اقتصادي

عقب ماندگی در تأمین ناوگان مترو، مشکل این روز های شهر زیرزمینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود درستی با بیان اینکه در حال حاضر با افتتاح ایستگاه شهر جدید پرند تعداد ایستگاه ها به 156 و طول شبکه ریلی به 296 کیلومتر رسیده و هر سال بر تعداد ایستگاه و طول شبکه افزوده می شود افزود: - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه در سال های اخیر توسعه خطوط مترو و افزایش تعداد ایستگاه های بهره برداری شده در یک روند مثبت و روبه جلو بوده است گفت: یکی از چالش هایی که اکنون مترو تهران با آن روبروست فرسودگی ناوگان و کمبود تعداد قطار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود درستی با بیان اینکه در حال حاضر با افتتاح ایستگاه شهر جدید پرند تعداد ایستگاه ها به 156 و طول شبکه ریلی به 296 کیلومتر رسیده و هر سال بر تعداد ایستگاه و طول شبکه افزوده می شود افزود: خرید واگن شرایط خود را دارد و پروسه آن زمان بر است.

متأسفانه تأخیر 7ساله در نهایی کردن قرارداد 630 دستگاه واگن مترو باعث شده تا اکنون شاهد یک عقب ماندگی در بحث ناوگان باشیم که سبب شده تا علی رغم توسعه ایستگاه ها نتوانیم سرفاصله حرکت قطار ها را آن طور که انتظار می رود کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: قرارداد 630 دستگاه واگن مترو پس از سال ها با پیگیری های مستمر آقای زاکانی به ثمر رسید که با الحاقات آن در متمم قرارداد، میزان واگن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی در تأمین ناوگان مترو، مشکل این روز های شهر زیرزمینی

عقب ماندگی در تأمین ناوگان مترو، مشکل این روز های شهر زیرزمینی