مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:402023-12-23سياسي

کنعانی: شورای امنیت باید به وظیفه قانونی و اصلی خود که حفاظت از صلح است عمل کند


کنفرانس بین المللی تهران درباره فلسطین با برگزاری همزمان و جداگانه دو نشست تخصصی صبح امروز در هتل آزادی تهران آغاز به کار کرد.

- کنفرانس بین المللی تهران درباره فلسطین با برگزاری همزمان و جداگانه دو نشست تخصصی صبح امروز در هتل آزادی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست اول با موضوع نقش رسانه، اندیشمندان، رهبران مذهبی در جنگ علیه غزه با ریاست ناصر کنعانی سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه با حضور جمعی از اندیشمندان و متفکران، شخصیت های مذهبی و فعالان عرصه رسانه ای برگزار شد.

نشست دوم با عنوان آثار سیاسی و حقوقی جنگ علیه غزه به ریاست رضا نجفی معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه با حضور جمعی از اندیشمندان عرصه سیاسی و شخصیت های حقوقی برگزار شد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ابتدای نشست نقش رسانه، اندیشمندان، رهبران مذهبی در جنگ علیه غزه طی سخنانی با اشاره به برگزاری همایش تهران درباره فلسطین همزمان با تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری، به تلاش های مشترک در عرصه بین المللی برای پایان دادن به جنگ و نسل کشی در حال وقوع در غزه اشاره کرد و عنوان داشت: رفع محاصره، گشایش مرزها برای ارسال کمک های انسان دوستانه و مخالفت با کوچ اجباری ساکنان غزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: شورای امنیت باید به وظیفه قانونی و اصلی خود که حفاظت از صلح است عمل کند

کنعانی: شورای امنیت باید به وظیفه قانونی و اصلی خود که حفاظت از صلح است عمل کند