مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:452023-12-26اقتصادي

کاظمی: 17 درصد بودجه برای پرداخت حقوق سه صندوق بازنشستگی اصلی هزینه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در نشست خبری خود با تشریح عملکردش اظهار داشت: درباره بحران کلان صندوق های بازنشستگی بار ها شنیده ایم که می توان آن را در زمره اولین بحران ها دانست ما نیازمند برنامه .

- مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: در سال جاری بیش از 17 درصد بودجه برای پرداخت حقوق سه صندوق بازنشستگی اصلی هزینه شده است در حالی که در دنیا دولت ها به صندوق های بازنشستگی کمک نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در نشست خبری خود با تشریح عملکردش اظهار داشت: درباره بحران کلان صندوق های بازنشستگی بار ها شنیده ایم که می توان آن را در زمره اولین بحران ها دانست ما نیازمند برنامه های کلان برای رفع مشکلات این صندوق ها هستیم.

وی افزود: در سال جاری بیش از 17 درصد بودجه برای پرداخت حقوق سه صندوق بازنشستگی اصلی هزینه شده است در حالی که در دنیا دولت ها به صندوق های بازنشستگی کمک نمی کنند و از سهام و سود شرکت های زیر مجموعه خود حقوق ها را پرداخت می کنند.

وی گفت:، ولی در ایران دولت ها سخاوتمندانه این کار را با حمایت مالی به منظور پرداخت حقوق بازنشستگان می کنند؛ زیرا اکثر صندوق های بازنشستگی در ایران لب مرز بحران و یا ورشکسته هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی: 17 درصد بودجه برای پرداخت حقوق سه صندوق بازنشستگی اصلی هزینه شد

کاظمی: 17 درصد بودجه برای پرداخت حقوق سه صندوق بازنشستگی اصلی هزینه شد