مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:402023-12-26سياسي

پاسخ شورای نگهبان به تایید یک نامزد مطرح در گچساران


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد به تایید یک نامزد انتخاباتی دیگر در استان یک هفته مانده به موعد قانونی اعلام نتایج واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج این روزها خبرهای در گوشی زیادی در خصوص تایید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد شنیده می شود.

طی چند روز اخیر در برخی محافل چنین عنوان شد که دو نماینده مجلس رد صلاحیت و یکی از نمایندگان سابق نیز نتوانسته نظر شورای نگهبان را به خود جلب کند.

اما در جدیدترین موضوعات مطرح شده در محافل عمومی چنین عنوان گردیده که یکی از نامزدهای مطرح در حوزه انتخابیه شهرستان گچساران توانسته از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و به عبارتی تایید شود.

در همین خصوص گفت وگوی کوتاهی با دکتر سید مهدی جوکار انجام دادیم که اظهار کرد: همه موضوعات مطرح شده را تکذیب می کنم همه این ها شایعات است و تا 15 دی ماه هیچ خبری نیست.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون که با شما صحبت می کنم هیچ نتیجه ای در خصوص هیچ فردی معلوم نیست.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که در تازه ترین مورد عنوان شده یکی از نامزدهای مطرح انتخاباتی در شهرستان گچساران توانسته از فیلتر شورای نگهبان عب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شورای نگهبان به تایید یک نامزد مطرح در گچساران

پاسخ شورای نگهبان به تایید یک نامزد مطرح در گچساران