مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:402024-01-09بين الملل

وزیر امور خارجه آمریکا برای گفتگو با مقامات اسراییل وارد تل آویو شد


هدف از سفر وزیر خارجه آمریکا به اسراییل تلاش برای کاستن از احتمال گسترش تنش جاری در غزه به دیگر نقاط منطقه، به خصوص جلوگیری از شعله ور شدن آتش جنگ در مرز های لبنان و نیز تاکید بر محافظت از غیرنظامیان فلسطینی عنوان شده است.

- هدف از سفر وزیر خارجه آمریکا به اسراییل تلاش برای کاستن از احتمال گسترش تنش جاری در غزه به دیگر نقاط منطقه، به خصوص جلوگیری از شعله ور شدن آتش جنگ در مرز های لبنان و نیز تاکید بر محافظت از غیرنظامیان فلسطینی عنوان شده است.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در آخرین مرحله از سفر دوره ای خود به منطقه خاورمیانه پس از بازدید از قطر، امارات عربی متحده و عربستان سعودی، دوشنبه شب وارد اسراییل شد.

  بلینکن که هدف از سفر وی تلاش برای کاستن از احتمال گسترش تنش جاری در غزه به دیگر نقاط منطقه، به خصوص جلوگیری از شعله ور شدن آتش جنگ در مرز های لبنان و نیز تاکید بر محافظت از غیرنظامیان فلسطینی عنوان شده، انتظار می رود که  امروز سه شنبه گفتگوهای طولانی با مقامات اسراییلی داشته باشد.

  وزیر خارجه آمریکا قرار است در همین راستا علاوه بر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و اسحاق هرتزوگ، رییس جمهوری اسراییل، با وزرای دفاع و امور خارجه و نیز اعضای کابینه جنگ این کشور دیدار و گفتگو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه آمریکا برای گفتگو با مقامات اسراییل وارد تل آویو شد

وزیر امور خارجه آمریکا برای گفتگو با مقامات اسراییل وارد تل آویو شد