مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:552023-12-24اقتصادي

معاون وزیر میراث فرهنگی: بوشهر درگاه اصلی صادرات صنایع دستی می شود


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بوشهر می تواند درگاه اصلی صادرات صنایع دستی به کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مریم جلالی دهکردی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ظهر امروز در همایش صنایع دستی، تولید و اشتغالزایی و داوری مُهر اصالت ملی که به میزبانی بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: استان های ساحلی ما ظرفیت فوق العاده ای برای نمایش کل ظرفیت کشور به جهت صادرات هستند و در این راستا بوشهر می تواند درگاه اصلی صادرات ما برای کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد.

وی با اشاره به اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس مشتریان مشتاق صنایع دستی ایران هستند، افزود: در این راستا ظرفیت هایی به وجود آمده و پایگاه هایی با کمک رایزنان فرهنگی در کشورها ایجاد شده و امیدواریم با معرفی بسته بندی درست و نام ویژه های خاص صنایع دستی در سراسر کشور، بوشهر بتواند کل صنایع دستی ایران را نمایندگی کند.

این مقام مسوول عنوان کرد: برنامه داوری مُهر اصالت کالا که سالیانی در تهران انجام می شد، اکنون با تمرکز زدایی از تهران و برخی استان ها، بوشهر میزبان پنج استان همسایه خود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر میراث فرهنگی: بوشهر درگاه اصلی صادرات صنایع دستی می شود

معاون وزیر میراث فرهنگی: بوشهر درگاه اصلی صادرات صنایع دستی می شود