مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:052024-01-15فرهنگي

مشهد پس از تهران قلب تپنده تئاتر کشور است


با وجود اینکه مشهد پس از تهران قلب تپنده تئاتر در کشور است اما امکانات خوبی برای اجرای نمایش ها در این شهر وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارگردان تئاتر گفت: با وجود اینکه مشهد پس از تهران قلب تپنده تئاتر در کشور است اما امکانات خوبی برای اجرای نمایش ها در این شهر وجود ندارد.

محمد نیازی در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب که باید به هنر و تئاتر احترام بگذاریم، اظهارکرد: ما ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که آیا برای روح تئاتر و هنر احترام قائل هستیم یا نه و زمانی که بتوانیم به این مسئله پاسخ دهیم باقی مسائل نیز برطرف می شود.

وی در خصوص اینکه دغدغه امکانات و نبود زیرساخت های لازم باعث می شود که مخاطب کمتر مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: تا زمانی که به تئاتر احترام نگذاریم به مواردی از جمله زیرساخت ها در این حوزه، گروه و تماشاچی نیز احترام گذاشته نمی شود که این مورد باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی در این حوزه می شود.

پس از 15سال سابقه کار تئاتر در مشهد بخش خصوصی برای اجرای تئاترم از من حمایت می کند، اما آیا باقی هنرمندان نیز این حمایت را دارند؟ این کارگردان تئاتر ادامه داد: امکانات خوبی برای اجرای نمایش ها در مشهد وجود ندارد با اینکه می توان گفت پس از تهران، مشهد قلب تپنده تئاتر در کشور است و هنرمندان بزرگی در این شهر حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد پس از تهران قلب تپنده تئاتر کشور است

مشهد پس از تهران قلب تپنده تئاتر کشور است