مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:452024-01-05بين الملل

حادثه کرمان نشانه به بن بست رسیدن رژیم صهیونسیتی است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به دست های پشت پرده جنایت کرمان گفت: این حادثه تروریستی نشانه به بن بست رسیدن رژیم صهیونسیتی است و امروز یک گروه شبه نظامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی خضری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان امروز در همایش گزینش گران استان اصفهان، اظهار داشت: حادثه کرمان نشانه به بن بست رسیدن و استیصال دشمن است زیرا اگر دشمن دست برتر بود به این ددمنشی دست نمی زد.

وی ادامه داد: ترورها در لبنان، ترورهای کور در ایران، کشتار 20 هزار نفر در غزه به صورت وحشیانه، نشانه آن است که دست برتر میدان با مقاومت است و رژیم صهیونیستی در میدان عمل نتوانسته است به اهداف خود دست یابد.

خضری تصریح کرد: این استیصال اسراییل که از حمایت مالی، امکاناتی، تسلیحاتی و تجهیزاتی غرب برخوردار است، در برابر یک گروه شبه نظامی که در باریکه ای به نام غزه صد در صد محاصره است، محقق شده است.

وی با بیان اینکه حماس و جهاد اسلامی تنها بخشی از محور مقاومت است، ادامه داد: این استیصال در برابر یکی از اجزای مقاومت است و دشمن بداند حتی بخش های دیگر این محور مثل حزب الله تمام قد به میدان نیامده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه کرمان نشانه به بن بست رسیدن رژیم صهیونسیتی است

حادثه کرمان نشانه به بن بست رسیدن رژیم صهیونسیتی است