مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:462024-01-18سياسي

3 نفر از زندانیان مالی در مشکین شهر آزاد شدند


حجت الاسلام سیدحسین علوی، رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، خبر از آزادی سه زندانی با وساطت و تلاش دادورزان اجرای احکام شورای حل اختلاف شهرستان مشگین شهر خبر داد.

وی افزود: با تلاش و مساعی دادورزان اجرای احکام شورای حل اختلاف مشکین شهر سه نفر از زندانیان مالی این شهر از حبس رهایی یافته و به آغوش خانواده بازگشتند.

رییس توسعه حل اختلاف استان گفت: یکی از این زندانیان چند سالی بوده که بدلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی خود پشت میله های زندان به سر می برد و جزو پرونده های مسن محسوب می شد که با ورود اعضای شورای حل اختلاف مشگین شهر این شهروند از حبس رهایی یافته و به کنار خانواده خود برگشت.

حجت الاسلام علوی تاکید کرد: شوراهای حل اختلاف در سال های اخیر نقش مهمی را در توسعه و گسترش فرهنگ ارزش مدار صلح و سازش داشتند تا ورودی پرونده ها به مراجع قضایی کمتر شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در حوزه های مختلف پرونده های ارجاعی را به سمت حل و گره گشایی با آرامش و صلح پیش ببریم تا کمترین ورودی پرونده ها را به محاکم قضایی و صدور آرا شاهد باشیم.

رییس توسعه حل اختلاف استان بیان کرد: با تلاش همکاران در مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل، 47 درصد پرونده های مطروحه ختم به صلح و سازش شده که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نفر از زندانیان مالی در مشکین شهر آزاد شدند

3 نفر از زندانیان مالی در مشکین شهر آزاد شدند