مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:352024-01-08فرهنگي

«تاریخ آموزش در ایران» در مجموعه مستند «کودک امروز» بررسی می شود


«کودک امروز» با تمرکز بر آموزش غیره رسمی کودکان و نوجوانان در ایران با رویکردی تاریخ محور به «تاریخ کودکی»، «نمایش»، «اسباب بازی»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجموعه کودک امروز به تهیه کنندگی  روشنک اهرابی و کارگردانی هادی آفریده تولید جدید شبکه مستند با موضوع تاریخ آموزش در ایران از دوشنبه 18 دی ساعت 21 پخش می شود.

   هادی آفریده درباره این مجموعه مستند گفت: آموزش کودکان در ایران ریشه در دوران باستان دارد و روند تکامل آموزش کودکان به شکل پیوسته تا دوران مشروطه و پایه گذاری مدارس نوین امروزی در این مجموعه بررسی می شود.

  او با بیان اینکه گروهی از برجسته ترین متخصصین آموزش کودکان در این مجموعه حضور دارند، افزود: در قسمت تاریخ زهره قایینی، محمدهادی محمدی، فرزانه طاهری، آرسینه ماردیروسیان، زهرا ناظری، زهرا میری، سودا آزاد حیدری و در قسمت نمایش امیر سهرابی، سینا بنفشی فرد و عطیه سادات یوسف زاده همراه ما هستند.

  آفریده گفت: ما در قسمت اسباب بازی از تجربه و تخصص نوش آفرین انصاری، علی گلشن، مسعود ناصری دریایی، لیلا کفاش زاده، پوپک عظیم پور، روشنک اهرابی و آزاده بیات، در قسمت ادبیات از تجربه و تخصص ناصر یوسفی، عباس یوسفی، رؤیا شهری، مسعود ناصریی دریایی، ویدا حیدری، ناهید شرف الدین زاده، مهشید صحرانورد، نسرین ایران منش، گلنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تاریخ آموزش در ایران» در مجموعه مستند «کودک امروز» بررسی می شود

«تاریخ آموزش در ایران» در مجموعه مستند «کودک امروز» بررسی می شود